niedziela, 26 października 2014

KROK PO KROKU: Zabawa z Garden of Eden od Sleek'a

Witajcie,

Dzisiaj zapraszam Was na makijaż krok po kroku :) Bardzo prosty, delikatny. Idealny na niedzielny spacer. Żeby nie było nudno usta podkreśliłam niemal neonowym różem. W końcu nazwa bloga zobowiązuje, a różowe usta jeszcze się tutaj nie pojawiły...:) 

Mam nadzieję, że taka forma przedstawienia mojej pracy się Wam spodoba. 

Krok 1.

Nakładam matowy cień ( pierwszy od lewej z palety Iconic 3 od MakeUp Revolution) pod łuk brwiowy. Następnie od wewnętrznego kącika oka aż do połowy oka nakładam cień Eve's Kiss z palety Garden of Eden. Rozcieram go tak, by od wewnątrz było go więcej niż na zewnątrz. Brwi podkreślone mam cieniem do brwi Brow Pow w odcieniu Blonde od The Balm.



Krok 2.

Nakładam cień w kolorze fauna (Garden od Eden) na zewnętrzną część oka- robię to w formie trójkąta, dobrze rozcierając zewnętrzne granice cienia, oraz łączenie obu cieni: Fauna oraz Eve's Kiss.

Krok 3.

Na całą dolną powiekę nakładam cień w kolorze Entwined (Garden of Eden). 


Krok 4.

Wewnętrzny kącik oka rozświetlam Mary-Lou Manizer od The Balm oraz nakładam maskarę na dolne i górne rzęsy (dwie warstwy na górne).

I to cała "filozofia" tego prostego makijażu.




Twarz modeluję bronzerem Bahama Mama od The Balm oraz rozświetlaczem Mary-Lou Manizer tej samej firmy. Na ustach mam matową szminkę od MAC'a w kolorze Candy Yum-Yum, którą mam nadzieję zrecenzować Wam już niebawem.

Miłego dnia,
Kasia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Lips-in-Pink, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena