wtorek, 21 października 2014

Hey, Hi, Hello :)

Witajcie,

Do założenia bloga zbierałam się już od dłuższego czasu, ale coś mnie powstrzymywało... W zasadzie sama nie wiem co. W końcu zdecydowałam się i tak oto powstał rzeczony "Lips-in-Pink". 

Blog ten ma w pewien sposób dać ujście mojej fascynacji makijażem, tym, co można stworzyć za pomocą kosmetyków, a co może dodać nam, kobietom, pewności siebie. Chciałabym pokazać Wam, że nie trzeba wydawać bajońskich sum na kosmetyki, by móc stworzyć coś pięknego, a co ważniejsze- poprawnego technicznie. Będziemy tutaj razem testować, wymieniać się opiniami i uczyć się wzajemnie, bo oczekuję od Was podpowiedzi na temat tego, o czym chciałybyście przeczytać, co chciałybyście bym Wam pokazała. Mam nadzieję, że owocem wymiany post-opinia, będzie miejsce, gdzie każda z kobiet znajdzie coś dla siebie.

Nie przedłużając i w bardzo dużym skrócie- mam na imię Kasia i kocham różowe usta.

Miłego wieczoru,
Kasia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Lips-in-Pink, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena